شورای اسلامی سمپاد

کار های مجلس

کار های مجلس

چگونه فالوور اینستاگرام خود را افزایش دهید؟

32 Pro Tips to Get More (Real) Instagram Followers in 2019

از نکات برجسته Stories نهایت استفاده را ببرید
برجسته های داستان فرصتی را برای شما فراهم می کند تا مارک خود را با افرادی که از نمایه شما بازدید می کنند معرفی کنید. آن نکات برجسته را با بارها و اطلاعات و محتوای عالی بسته بندی کنید تا بازدید کنندگان جدید دقیقاً نشان دهند که چرا باید روی Follow کلیک کنید.

اجرای مسابقات برای استعمال از مسابقات در اینستاگرام برای جذب رهروان اضافه ، از مردم بخواهید که شما‌را دنبال نمایند و با برچسب زدن به یکی‌از عکسهای خویش لحاظ دهند. برای دسترسی اضافه ، با یک اکانت کاربری اینستاگرام دیگری درین مسابقه سهم دار گردید و از کمپانی کنندگان بخواهید که هر دو اکانت را دنبال نمایند. فستیوال لاله ابوتسفورد اکثر اوقات با شغل ها محلی برای اقلام کادو همیاری می‌نماید ، و در معرض هر دو اکانت ارتقا می‌یابد:

تشویق مطالب ایجاد گردیده به وسیله استفاده کننده تحت عنوان بخشی از مسابقه شما همینطور قادر است به شما در وصال اشخاص بیشتری یاری دهد. مردم در زمینه ی مسابقه شما از پستهایی که دوستانشان تولید میکنند خاطر میگیرند. این یک شیوه مؤثر برای ساخت اعتماد‌به‌نفس با رهروان تازه ، و جذب طولانی تر دیده به کاغذ شما میباشد.

تبلیغات اینستاگرام را در نظر بگیرید
تبلیغات اینستاگرام با دستیابی به مطالب شما در مقابل افرادی که در غیر این صورت آنها را نمی بینند ، راهی قدرتمند برای دستیابی سریع به دنبال کنندگان جدید است. مخاطبان خود را بر اساس موقعیت مکانی ، جمعیتی ، سایر کاربران و حتی رفتارها و علایق کلیدی مورد نظر خود قرار دهید.

به عنوان مثال ، هنگامی که برند آشپزی Le Creuset در اسرائیل راه اندازی شد ، از تبلیغات اینستاگرام استفاده کرد تا ظرف دو ماه به 70٪ مخاطبان هدفمند اینستاگرام خود برسد.

علاوه بر فید ، می توانید در استوری های اینستاگرام تبلیغ کنید. برای جزئیات بیشتر در مورد نحوه ایجاد و ارسال تبلیغات تبلیغاتی در اینستاگرام ، راهنمای مفصل تبلیغات اینستاگرام ما را ببینید.

از اینستاگرام Insights بیاموزید ابزارهای تجزیه و ارزیابی اینستاگرام داده های مرتبط با برداشت برای هر پست را به همدم انگیزه ، زد خورد ، پست های برتر و موردها دیگر به شما می‌دهند. همینطور میتوانید داده ها جمعیت شناختی راجع به رهروان خویش ، از گزاره مال ، سن و مکان خویش پیدا فرمائید. مرور این اطلاعات بطور منظم می‌تواند به شما در شناسایی مناطقی که می‌توانید استراتژی خویش را تهیه و تنظیم فرمایید یاری دهد تا رهروان بیشتری کسب نمائید. یکی مهم ترین مواقعی که بایستی دقت فرمائید این میباشد که ساعاتی از روز رهروان شما از اینستاگرام به کارگیری مینمایند. مثلا ، مطابق دکتر ، از بینشهای اخذ که رهروان آنان جایی که انتظار داشتند معاش نمی‌کنند. در حالی که آن‌ها تامل می کردند که موردها ذیل در آمریکا میباشد. بخش اعظمی از رهروان در بنا شده در هنگ کنگ و تایوان ساکن بودند. این علم به آن‌ها قابلیت می بخشید تا دوره ارسال پست های خویش را تغییر‌و تحول دهند تا در آن بخشها رهروان بیشتری کسب نمایند (و به دست آورند). در رئیس حضور اینستاگرام خویش با به کار گیری از Hootsuite در وقت خویش صرفه جویی نمایید. از روش یک داشبورد صرفا میتوانید پیام ها را طرح ریزی و منتشر نمائید ، مخاطبان را رویش داده و مشغول فرمایید ، همت و بقیه مورد ها را اندازه بگیرید - همگی از به عبارتی سکویی که برای اجرای بقیه کانالهای رسانه اجتماعی خویش به کار گیری می‌کنید. امروز آن را مجانی آزمون فرمائید.

  • امیرارشام فرهمند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی