شورای اسلامی سمپاد

کار های مجلس

کار های مجلس

مطلب اقای میرسعیدی

1- اعتراض به ردّ صلاحیت ها به یک طریق ممکن است؛ ایمیل به sm.mirsaeidi@gmail.com و اعلام اینکه درخواست تجدید نظر در صلاحیت خودتان را دارید؛ هیچ کسی جز فرد معترض نمیتواند از طرف او، اعتراض کند.
 

2- شما تا روز چهارشنبه، تبلیغات میکنید، حتی قبل از اعلام نهایی صلاحیت ها (خصوصا برای 103) و در صورت اعلام آن ها و تایید نشدن صلاحیتتان، فرایند تبلیغات را متوقف کرده و اعتراضتان را پیگیری میکنید. پس در هر حال و در هر صورت و با هر شرایطی، روز یکشنبه، تبلیغات آغاز میشود و تنها کسانی نمیتوانند به تبلیغات ادامه دهند که توسط شورای نگهبان به صورت رسمی، عدم احراز صلاحیتشان اعلام شود. 
 

تکرار میشود که خود تبلیغات کردن، امری است ضروری و در صورت بیخیال شدنش، میرید رو هوا از هر لحاظ! (اگر هم باید لزوما مثل دوران طفولیت از نمره نگران باشید، ایرادی نداره، نمره هم داره این تبلیغات.)

اونهایی که وبلاگ درست کردند و از اون طریق کار رو پیگیری کردند، هم اکنون سردسته و تمام اعضای حزبشان، مثبت گرفتند جهت اطلاع.

  • امیرارشام فرهمند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی